AYAHBONDA TERCINTA DI PAGI RAYA

AYAHBONDA TERCINTA DI PAGI RAYA
AyahBonda...AlaiTen Love Both Of u So Much...

Khamis, 18 Disember 2008

RENTAK JUARA 02/2008




Assalamualaikum...Guys...ingat nda masa we ikut compt. rentakjuara ari tu? masa ari ahad 30 November 2008 lau nda silap...Maafkan aku ah...nda sampat ngambil pic masa ari tu...Video ari tu pun masih rah kaka. Pic ani aku dapat dari blog Zack yg jadi Juri ari tu. Thanx ya Zack, coz ada simpan pic Buddy aku...pic ni kurang tarang coz aku edit dari pic real yg Zack simpan....so jadi kurang kualiti ta jua...tapi 'ngak apa2 khan...yg penting ada pic kenangan kita hari tu khan...'*ckp mcm indon,hehe*
Actually pic ni masa lagu kedua tani kan...lagu apa a??? Siti Haida kah?? Well, walaupun we tak terpilih kefinal, sekurang2nya we dpt pengalaman baru kan??? Aku tak kecewa sal nda dapat ke final, ganya aku kecewa sikit sal peserta2 ari tu macam nda ikut syaratkan??? Dalam borang mesti ada lagu2 60an, tapi kebanyakkan durang bawa lagu2 80an x a... Tapi entahlah,sal aku pun tak sempat nak tengok borang ari tu kan... ;P well semua tu dah belalu...nda penting lagi kan...yang penting....aku takut kehilangan u guys.....

Aziz perfom lagu Siti Haida...Lagu 60an... Lagu ni kami pilih pasal kan ikut syarat dalam borang...eiiiiii mun tau boleh tak ikut syarat...pasti kami bawa lagu yang lebih hevokkk...kan guys...???? tapi apa pun, u aLL owez be the best in my heart...


Ani masa lagu mula2...lagu apa a... lupa ler...

***************************************************************
Nah ani pic yang we ambil pakai hp....bukan lagi pic dari blog dari sapa2 ni k...dari blog ku tah oriGINALnya neh...hehe

Betapa banyak cobaan yang ku hadapi ari atu. Mana cAmit kan minta ambil kepenanjong...aduh...jam sudah pukul berapa...undian lagi yang ke-3...What?!??!?! UNDI KE-3??MANA SAMPAT AKU KAN KETUTONG LAGI SEDANGKAN KETA C-RAHIM YG KU PAKAI ARI TU MEMANG NDA DAPAT PANDU MACAM FERARI...pas tu ku suruh aja abgku ambil sibob kepenanjong. So lapas 1 masalah. Pastu kami round ke sumbangsih, masih alum ramai orang n acara lum mula. So aku ikut ke kota batu dulu ngantar mama intan. Pas tu... WHAT?!?!?!?! SIFAIZAL SINGGAH KADAI KALING?? APA??? KAN BEGUNTING??? Fuh punya lah stress aku masa tu. jam pukul sembilan n aku makin tak tentu arah. Sampai menitis airmata ku kerana aku takut ketinggallan meliat pesembahan Buddy aku. Ugutan ku kan meninggalkan Faizal dlm 5min lau ea nada, nda jua ea peduli...Last2...hehe...aku tinggalkan aja si faizal dengan kalingnya...kan begunting,begunting tah. Katanya sakit kepala sal rambutnya panjang, ewah...jadinya kemarin2 nda sakit tah kepalanya atu. Aku peduli apa, aku tinggalkan ea rah labisah atu. Begunting n beurut tah puas2 kataku. Then aku sama intan n Ezul tarus ke sumbangsih. Nah baru sampai sana, ada tia nepon. Ea marah rah ku....adeh....aku marahinya??? Nah dah ku aga ea...sapa yg kana marah?? hehe aku tak la marah, cuma geram aje coz aku tak suka layan ego lelaki. Pandai minta maaf kat aku...nyehnyehnyeh...Sedangkan aku lagi sembelit masa tu...tapi demi my buddy...aku redah aje...aku lupakan kesakitan aku...yeah go gurllll.....


Hah nilah abg aku yg buat mulakan stress aku hari itu.....ei...malam tu gtonya nda payah aga sal ea kan kemiri. Nah udah pagi2 minta aga tia...ei.... Geram aku...tapi lapas Buddy kita perfom...nah jadi tah jua ea ke miri...Rupanya ea kan membali helikopter kontrol...hmmm ok jua....lawa jua...warna kuning...tapi berapa minggu aja ea main...wakaka helikopterrrr nya melatooopppppppp..*kaBooooMMMMM* sabar aje ye abgku sayang....hehe sayang aja moneymoneymoney mu beli heli ituuuuuu...hehehehe


Diz s Spen...my buddy yg ni pemain bass masa ari tue.....caya la lo babe.....

Spen wit Aziz(Leadz)....

Farinky...our rhythym...errr luruskah 2.... ;) he's my cutey little buddy....Love u all babe....aku tak rela kehilangan kamu....

Ni er...lapas perfom dah nie...(amdana=drummer,bob,teny,faizal=dengan rambut barunya, spen n farinky)

Faizal, kwn aziz na ku tau namanya, aziz, farinky, teny, amdana, spen n Faezul
Makan jangan tak makan...aku belanja okey.....

masa ni nda ingat kumpulan apa yg perfom...tapi pastinya sebelah pagi before break...


me wit my 60'an face, amdana, eyan n spen

Eiii malunya...gebu sungguh muka aku...

Spen, Faezul(si anak kaling) n Faizal(sibotak)

masa 2 bro dalan n amdiney nada sal durang balik tembird pagi2 lagi.

Persoalannya.....masih akan adakah hari2 bahagia kita bersama seperti yang kita jalani sekarang...aku tak pasti...apa yang pasti aku akan tetap merindui detik2 kita bersama kerna aku sayang kalian semua...kasih kita...aku harap akan menjadi kasih yang kekal.....aku sayang kamu..

Yew yew yew~~~

Tiada ulasan: