AYAHBONDA TERCINTA DI PAGI RAYA

AYAHBONDA TERCINTA DI PAGI RAYA
AyahBonda...AlaiTen Love Both Of u So Much...

Sabtu, 18 Oktober 2008

ADIKA BINARIA

Im back..ok...kali ni aku nak cerita tentang band keluarga aku...Adika Binaria Band...

Band kampung2 je...ehe...tapi tak kisah lah...yg penting, we have fun together...

Nak tengok ke muka abg2 & adik2 aku yg encem tu?? Nak tak nak kena tengok juga la...sebab aku memang nak simpan gambar2 kenangan aku kat dalam ni...tak kisah la kenangan dengan kawan2 o family atau pun yg sewaktu dengannya...ehe...

ok~~~ here we go.....




Ha...ensem tak?? kekeke...yg ni baru sebahagian...ada lagi yg lain la...we have a big group, coz' we use to play 2 type of music....actually kita main banyak lagu & genre la... ;)


i love them so much... Walaupun banyak dugaan dan cabaran yang kami hadapi...aku akan cuba support bro'z aku ni. Aku harap band ni akan berkekalan dan berjaya dalam industri muzik ni...amin... Walaupun kami masih baru belajar nak bertatih...
Wah...tingginya cita2 aku...tapi tak pe la kan...angan2
cikit kan tak salah....ehe...


Eleh~kontrol ensem la pulak...ni ha...kami sapu bedak sikit...cantieeekkk???kehkehkeh...
hm...macam mana ek....errr... Alah~ wake up my bro'z...kita buat yg terbaik ok...biarpun orang tak suka sangat kat kita...tapi kita mesti buktikan kemampuan kita... kak cue sentiasa ada bersama...and...yg penting sekali...tu ha...bro yus kita ada bersama kita...tu yg mahal tu...we all sayang bro yus sangat2... we doakan bro yus sentiasa bahagia disamping isteri tersayang & anak2 yg comel2...& semoga bro yus sentiasa sihat walafiat dan dimurahkan rezki hendaknya....ehe..bro yus...planet-planet-planet...mesti jadi ok??? we all tunggu tau.... ;)



Buat masa ni kita focus aja la nengan latihan. Adik2 kita pun tengah study lagi....tapi...dont study hard...but study smart...ehehe

Tiada ulasan: