AYAHBONDA TERCINTA DI PAGI RAYA

AYAHBONDA TERCINTA DI PAGI RAYA
AyahBonda...AlaiTen Love Both Of u So Much...

Sabtu, 18 Oktober 2008

BAND KESAYANGAN AKU

Ehem-ehem~.. .Kenal kumpulam apa?? Ni la kLip Band..band Brunei yg ku aku suka..sorry ye sebab aku mintak pic nie dari blog u oL...
Yang nie..hm...post maut..hampeh...
nie plak 1st show bro kLip ngan rtb...katanya...
diz 1..urghhh i like!!!! i like diz pic....
tapi...bilakah masanya aku dapat memfoto dorang dengan kamera ku sendiri... Insyaallah aku harap hari itu akan tiba jua...
Aku harap kLip akan sentiasa bersinar terang walau apa pun yg dtg melanda...mcm pic aku nie...biarpun hari beransur gelap...tapi cahaya senja tetap menerangi alam...sehingga bulan memancarkan sinarnya..alam maya akan terus bercahaya....wah bepuisi tah jua aku nie...wish u luck kLip broz....

Tiada ulasan: