AYAHBONDA TERCINTA DI PAGI RAYA

AYAHBONDA TERCINTA DI PAGI RAYA
AyahBonda...AlaiTen Love Both Of u So Much...

Sabtu, 18 Oktober 2008

CINTA ALAM

Inilah sebahagian kerja aku...ambil gambar walau tak profesional...aku hentam aje yg penting aku suka...
LAWA KAN MY CLOUD?? MCM CROWN KAN??
Maaflah if gambar nie kurang memuaskan..coz i ambik tym driving otw tutongz... :)
Diz 1 pic kat seri kenangan tutong waktu senja...
Pic kurang jelas...yg penting ada feel senja..kn kn kn...?? ;)


Haa ni lg 1...lawa tak matahari aku nie....????
Pic ni aku ambik kat jerudongx...msa 2 otw blek tutong wit my sis..n my sis tengah puasa.. so dengan berat hati, aku terpaksa tinggalkan pantai jerudong dengan berat hati coz tak puas menikmati keindahan mendongak matahari on dat day....
Diz pic aku ambik kat p.seri kenangan tutong sama lyk pic yg d atas...

Telah aku coba membaca apa yg tertulis di awan..namun aku tak dpt membacanya...seolah2 terselindung sebuah erti yg hanya Dia yg tahu... Namun begitu, aku tetap mencintai keindahan senja yang sebegini...

Tiada ulasan: