AYAHBONDA TERCINTA DI PAGI RAYA

AYAHBONDA TERCINTA DI PAGI RAYA
AyahBonda...AlaiTen Love Both Of u So Much...

Ahad, 9 November 2008

IT'S JUST A GAME...N IT'S OVER!!!

Masa berlalu pergi...kenangan tetap mengusik hati...Aku rindukan kawan2 tibia yg ori...tapi hampir semuanya nada lagi...paling parah ada kawan makan kawan...(cubatah makan nasi tah saja,kanyang jua...ehe.. ;D)
Inilah tangga kesayanganku. Disini bermulanya episod bahagia yg dtg hanya sekejap sahaja...namun deritanya amat payah untuk kulupakan...dan kini aku terima hakikat bahwa semua ini hanya fantasi..bukan realiti yg aku idamkan...Terima kasih kerana mengenalkan aku dengan dunia tibiame...semuanya adalah mimpi2 indah yg mengulit tidurku, meskipun mimpi buruk itu datang sesekali merunyamkan tidurku yg lena..


Kini semuanya berakhir, tetapi permainan ini membawaku ke alan percaturan hidup...ianya memberiku kekuatan yg tak terhingga dan tak terkisahkan ceritanya. Aku akan terus menanti kesudahan cerita ini...mungkinkah bahagia??? atau derita menunggu penghujung hidupku??? Yew apa sedih2 nie....im talking bout d game ler...namun...biarlah hanya aku yg tahu...
Yew...label 52 aja aku sanggup...lalah udah yew...yang penting ia selamat dalam jagaanku... ;)

DiAbadikan Oleh: Ten10

Tiada ulasan: